неделя, 3 февруари 2013 г.

Обеци/Earrings

Здравейте,
доста се позабавих с тази публикация, заради проблеми с компютъра ми, но важното е че все пак стигнах до нейното публикуване.
Покрай Антонов ден направих няколко чифта обеци за подаръци и ме позасърбяха ръчичките и си накупих материалчета за нови.
Моделчетата са лесни, но симпатични, поне според мен.
Тъй като нямах време да ги снимам в къщи, реших да им направя фотосесия на открито и честно да ви кажа много ми харесва как изглеждат, така че за напред мисля и друг път да се възползвам от някое дърво за асистент.
Желая на всички ви хубава и усмихната нова седмица!

3 коментара:

Em каза...

Великолепни обици си измайсторила! Кои от кои по-хубави!

Гуш
Ем

Hristovica каза...

Много ми харесват всичките, но имам по-специално отношение към 15 и 19 номер. Комбинирала си ги много приятно и в твой стил...изчистено и елегантно.

Пламен Стоев каза...

Страхотни!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...