петък, 30 ноември 2012 г.

Картичка с торта/Card with cake

Здравейте, 
отново наминавам на бързо, времето все не ми достига.
Това е една специална поръчка, която беше от днес за утре.
Аз се заех много сериозно и след няколко около 4 часа, бях напълно готова с крайния продукт.
Тази картичка е послучай третия рожден ден на студио за танци Salsa Ritmo.
Поръча ми я един стар приятел, който посещава това студио.
Предложих му този модел картичка, тъй като е ефектен и сметнах, че ще е подходящ за повода.
Той пък си поръча към картичката и плик, така че комплектовах всичко в тон.
Мисля, че в крайна сметка се получи доста добра картичка.
Ето така изглеждаше тортичката преди да я сгъна в картичката:
 Надявам се да ви хареса моята картичка, надявам се и получателите й да са я харесали :)
Желая ви спокойни почивни дни!

P.S: Урочето за направата на този тип картичка можете да видите ето тук.

3 коментара:

Miss Emerald каза...

Страхотна е! И картичката, и тортичката! Човек не може и да предположи каква хубава изненада го очаква в този красив плик! Браво и за идеята, и за изпълнението!

Hristovica каза...

Леле, как не съм я видяла до сега? Уникално свежа е станала тази торта и пликчето...просто греят цветовете

Пламен Стоев каза...

Искам да поднеса своите благодарности към Ирена, че откликна веднага на моята така закъсняла молба (дори не ми се кара (много))! ;) Картичката бе за специален повод - рожден ден на школата ни по танци. Страхотна се получи! Мисля, че много я харесаха! Моите благодарности още веднъж! :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...