събота, 21 януари 2012 г.

Обеци/Earrings

Мисля да започна с: За много години!
Това е първата ми публикация за 2012 година.
Пожелавам на вас и на себе си през тази година - много здраве, щастие, късмет и любов разбира се!
Нека имаме много творческо вдъхновение съпроводено с много усмивки!


Сега ще ви покажа последните ми творения, а именно няколко чифта обеци.
Единия модел е с мъниста, а другия е с различни по форма и цвят дървени елементи.
От модела с мънистата мисля да направя и в други цветове, а може би и форми.
На тази снимка са почти всички видове обеци, а на следващите снимки са няколко от моделите, но от близо:
Желая ви хубави почивни дни!

7 коментара:

Поли каза...

Тооолкова много обеци! Чудесни и пъстри, но пеперудките ме плениха :-)

Hristovica каза...

Ренка, чудесни са!Особено първите...грабнаха ме с този ориенталски стил, който излъчват!Личи си,че си вложила много търпение в тях.Супер са.А всички останали са толкова свежички и сладки. Браво :о)))

BEARKIS каза...

Впечатлена съм най-много от първите,благодаря,вдъхнови ме за една близка идея!!!ХУБАВ ден,Ренка!!!

Маги каза...

Ренка, чудесни обици! Първите ме грабнаха и вдъхновиха страшно много. разкошни са!

Miss Emerald каза...

Иренка, наистина първите са особено пленителни! А пък следващите? Оооо, те са толкова пъстри и свежи, и носещи едно по-пролетно и цветно настроение! Браво!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Иренка, всичките са много весели и жизнерадостни, но първите са ми фаворит и на мен. Някак..по-близо са ми като стил и усещане. Страхотно вдъхновяващи са всичките!

Д. Стефанова каза...

Уникални са! Много ми харесаха тези с мънистата.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...