неделя, 17 април 2011 г.

Decoupage

Здравейте, в събота бях на курс по Декупажни техники.
Бях се записала за 2 техники - първата беше Класическо напукване и салфетка на дървен предмет, втората беше Декупаж и релефна паста със шаблон върху бутилка.
Курса се водеше от една от най-известните декупажистки в България, а именно Гюлер Алиева (mirage72).
Сега ще ви покажа моите творения от курса:
Класическо напукване и салфетка на дървен предмет
Декупаж и релефна паста със шаблон върху бутилка
 Аз лично съм доволна от резултата, естествено можеше и по добре, но като за пръв път не е чак толкова зле :)
Желая ви хубава нова седмица!

7 коментара:

Donika каза...

Страхотни са наистина. Бутилката ми харесва много.Поздравления.Съжалявам ,че не можах да присъствам!

Krissbal каза...

Страхотни са!Поздравления!

Mia каза...

Много добре се е получило напукването. Браво!

Cvety каза...

И двете са много впечатляващи :)

Hristovica каза...

Страхотни са,Ренка!особено напукването направо се е получило професионално,според мен. Браво

BEARKIS каза...

"Завиждам" ти,Ренка!Благородно,разбира се,аз "откривам колелото"сама!

- каза...

Дъската с напукването е страхотна!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...